תפקיד החונך/ת ללוות את המתמחה בשנת עבודתו הראשונה בהוראה במפגש שבועי במועד קבוע כל שבוע, לספק לו תמיכה מקצועית, חברתית ורגשית. לסייע למתמחה להיקלט בסביבת העבודה ולפתח יכולות חיוניות לביצוע תפקידו. החונך/ת שותף פעיל בתהליך ההערכה של המתמחה על שני שלביו: "הערכת אמצע", ו"הערכה מסכמת". החונך מתעד בכתב את המשוב על עבודת המתמחה, ובכלל זה דוחות צפייה בשיעוריו, כבסיס להחלטות ועדת ההערכה. מידע מפורט נוסף באתר ההתמחות וכניסה להוראה.

הכשרה לתפקיד חונכות – פיתוח מקצועי

המכללה האקדמית בית ברל באמצעות יחידת "פורשים כנף", מציעה מסלולי הכשרת מורים וגננות לתפקידי חונכות וליווי בהתאם למתווה התפתחות מקצועי באופק חדש ועוז לתמורה במסגרות מגוונות. לפרטים והרשמה >

Cookies

This website use cookies to improve site functionality, provide you with a better browsing experience, and to enable our partners to advertise to you.

Detailed information on the use of cookies on this Site, and how you can decline them, is provided in our cookie policy.

By using this Site or clicking on "I agree", you consent to the use of cookies.