מודולות לבחירה למתמחים/גננות
המודולות מועברות בין השעות 17:00 – 19:15.
הרישום למודולות מתבצע על ידי המתמחה באמצעות "המידע האישי" > רישום לקורסים.
מהרו להירשם! מספר המשתתפים בכל מודולה מוגבל והרישום הוא בבחינת כל הקודם זוכה.
הרחבת סל המיומנויות של המורה כמנחה, המנהל שיח כיתתי גם במצבי שיח קונפליקטואליים.
ד"ר אורלי אוריון ליור – 3.1.24, 9.1.24
פיתוח כישורי הובלה של יוזמות אישיות של מורים, משלב החלימה ועד לשלב הביצוע – בשאיפה לממש שאיפות ורצונות של המורה, לקדמו ולקדם רעיונות חברתיים ופדגוגיים.
ד"ר בלי לודמיר מרם
סבב 1 – 17.1.24, 24.1.24
סבב 2 – 20.3.24, 27.3.24
עקרונות לפיתוח הוראה מיטבית המשלבת מושגים, רעיונות ונושאים מתחומים שונים, לצורך יצירת מוטיבציה, עניין ורלוונטיות בקרב הלומדים.
ד"ר רותי רוזנשטרום- 4.3.23, 11.3.24
מתן ידע ליצירה של סביבה מוטיבציונית מקדמת למידה, תוך התייחסות לערכים המכוונים אותנו בהוראה/בחינוך.
ד"ר כרמית פוקס אברבנאל – 3.3.24, 10.3.24
הבנת המשמעות של תהליכי ההערכה והיכרות מעשית עם דרכי הערכה חלפיות ואופן הפעלתן בכיתה.
ד"ר רואידה אבו ראס – 8.1.24, 15.1.24
מתן ידע וכלים לתכנון יחידות של פעילויות בנושאים שונים בגן הילדים, תוך חשיבה על רציונל מחבר בין יחידות אלה.
ד"ר ענת בן שבת
סבב 1 – 12.2.24, 25.3.24
סבב 2 – 6.3.24, 3.4.24
הקניית כלים לפיתוח חוסן אישי ומקצועי שיאפשרו התמודדות מיטבית עם מצבי חיים, עם תהליך ההשתלבות בבי"ס ועם קונפליקטים בכיתה ובבית הספר.
אסנת אגם – 20.3.24, 27.3.24
הקניית כלים לפיתוח חוסן אישי ומקצועי שיאפשרו התמודדות מיטבית עם מצבי חיים, עם תהליך ההשתלבות בבי"ס ועם קונפליקטים בכיתה ובבית הספר.
תמיר הופמן
סבב 1 – 16.1.24, 23.1.24
סבב 2 – 18.3.24, 25.3.24
שונות בחברה ובכיתה: הצגה של הגישה ההומניסטית-דיאלוגית, בירור מושגים והכרות עם העמדות האישיות של המשתתפים.
ד"ר אברהים עמר, 3.3.24, 10.3.24
מתן ידע על דרכי ההתמודדות של מערכת החינוך עם רב תרבותיות כולל תוכניות.
ד"ר ויסאם בשארה – 3.3.24, 10.3.24
מתן ידע וכלים פרקטיים לפיתוח סביבה המקדמת אקלים חיובי בכיתה ולפיתוח מיומנויות חברתיות אצל תלמידים.
יפעת דביר – 15.1.24, 22.1.24
גישה מכלילה וגישה פלורליסטית: היכרות עם כלים פרקטיים להתמודדות עם תלמידים בעלי צרכים מיוחדים ותלמידים במצבי סיכון.
דבי בוניטוב – 8.4.24, 15.4.24
למידה על מוטיב המנהיגות בחינוך באמצעות תוצרי תערוכת מבע מאיר, התנסות בהבעה באוריינות חזותית וחשיבה על התנסויות אלה ככלי פרקטי לקידום ההוראה.
שרונה אליאס מרכוס – 1.4.24, 8.4.24
למידה על מוטיב המנהיגות בחינוך באמצעות תוצרי תערוכת מבע מאיר, התנסות בהבעה באוריינות חזותית וחשיבה על התנסויות אלה ככלי פרקטי לקידום ההוראה.
ד"ר רונית אברהמס, 8.4.24, 15.4.24
הכשרה להוראה בסביבה החוץ כיתתית. מודולה זו מתאימה למורים המעוניינים להעשיר את ארגז הכלים שלהם ולשלב למידה חוץ כיתתית במקצועות הלימוד העיוניים ביסודי ובעל יסודי.
ד"ר שלומית לנגבוים – 27.3.24 (מפגש בזום), 29.3.24 (סיור במקורות הירקון במשך 3 שעות).
כניסה לאתר של רשות הטבע והגנים בתשלום אישי וגם הגעה עצמאית
היבטים שונים בעבודת החינוך אישי-רגשי, קבוצתי-חברתי וערכי-מוסרי והתבטאותם גם בשיעורי חינוך.
יגאל הראל – 17.1.24, 24.1.24
היבטים שונים בעבודת החינוך אישי-רגשי, קבוצתי-חברתי וערכי-מוסרי והתבטאותם גם בשיעורי חינוך.
נועם אורן – 19.3.24, 26.3.24
מתן כלים וטכניקות הוראת אלגברה ואנליזה תוך שימוש בתוכנה גיאוגברה והאפשרויות הטמונות בתוכנה זו.
ד"ר אתי אופנהיימר – 18.3.24, 25.3.24
היכרות עם מצבי חיים של ילדים והורים בגילאים צעירים והשפעתם על תקשורת ויחסי ילד, הורה ומערכת החינוך בהמשך החיים.
רקפת ניסן
סבב 1 – 3.3.24, 103.3.24
סבב 2 – 6.3.24, 13.3.24
המפגשים יאפשרו למורים להתנסות בלמידה חוץ כיתתית המקדם חשיבה יצירתית וביקורתית.
ד"ר חיית שחם – 6.3.24, 13.3.24
מוטיבציה גישות והגדרות. גורמים פנימיים וחיצוניים המשפיעים על המוטיבציה. פרמטרים מרכזיים אשר עלולים לגרום לחוסר מוטיבציה בקרב מורים. המוטיבציה הפנימית כאחד המרכיבים המובילים להגדלת ועידוד החדשנות והיצירתיות מתוך רצון, עניין או תחושת שליחות.
היבה בלעום – 18.1.24, 25.1.24
היכרות עם ענף הנוירופדגוגיה. הבנת הקשרים בין מנגנוני מוח לבין רגשות, זיכרון ולמידה.
ד"ר מיה שלום, 3.1.24, 7.1.24
ד"ר לריסה שכמן, 4.3.24, 11.3.24
כיצד יוצרים מרחב אימוני בין-אישי לקידום למידה התפתחות והעצמה של התלמיד?
ד"ר יניב גת, 3.3.24, 10.3.24
איך ילדים לומדים? הפעילות בגן עבודה בקבוצה קטנה ניצול פוטנציאל פעילות בגן ושילוב תחומי דעת שונים.
מיכל ג'ראד
סבב 1 – 3.1.24, 10.1.24
סבב 2 – 17.1.24, 24.1.24
סבב 3 – 6.3.24, 13.3.24
הגדרת למידה רגשית-חברתית
ביסוס מיומנויות רגשיות-חברתיות בקרב התלמידים.
אפיקי הטמעת למידה רגשית-חברתית בבית הספר.
שילוב למידה רגשית-חברתית בהוראת תחומי הדעת.
ד"ר אתאר חאג' יחיא, 4.1.24, 11.1.24
היכרות עם עקרונות וכלים של ויסות וניהול עצמי של תלמידים במטרה לקדם מוטיבציה ותחושת מסוגלות.
אסנת בן פורת
סבב 1 – 24.1.24, 31.1.24
סבב 2 – 6.3.24, 13.3.24
איך ניתן לעבוד בקבוצות קטנות במסגרת של כיתת גן?
חפציבה ברוגל, 10.3.24, 17.3.24
עוגיות
אתר זה משתמש בעוגיות כדי לשפר את הפונקציונליות של האתר, לספק לך חוויית גלישה טובה יותר ולאפשר לשותפים שלנו לפרסם לך.
מידע המפרט על השימוש בעוגיות באתר זה וכיצד ניתן לדחות אותם, ניתן לצפות במדיניות העוגיות שלנו.
על ידי שימוש באתר זה או לחיצה על "אני מסכים", אתה מסכים לשימוש בעוגיות.