פתח להוראה אחרת
מהלך מניפה מכוון לשינוי ופירוק של מסגרות הלמידה-הוראה המוכרות והשגורות ושינוי הסדירויות באופן שישרת למידה יעילה וחוויתית.
איגדנו דגמים שונים על מנת שתבחנו אם הם משרתים את מטרותיכן/ם או עשויים לקדם תהליכים שאתן/ם מעוניינות.ים בהם.
ניתן לאמץ דגם עבור קורס שלם או עבור מספר מצומצם של מפגשים, לשלב מספר דגמים וליצור מגוון של יישומים של דגמים שונים.
אנחנו כאן לכל שאלה ותהייה.
בהצלחה!
איגדנו דגמים שונים על מנת שתבחנו אם הם משרתים את מטרותיכן/ם או עשויים לקדם תהליכים שאתן/ם מעוניינות.ים בהם.
ניתן לאמץ דגם עבור קורס שלם או עבור מספר מצומצם של מפגשים, לשלב מספר דגמים וליצור מגוון של יישומים של דגמים שונים.
אנחנו כאן לכל שאלה ותהייה.
בהצלחה!
רעיונות להוראה אחרת
- 8 שאלות שחייבים לשאול לפני שבונים סילבוס
- מה ההבדל בין מדריך למנחה?
- 3 דרכים מצוינות להציג נושא – בלי מצגת
- שיטת הלמידה האפקטיבית ביותר היא לבקש מהלומד ללמד מישהו אחר
- הנעת "טרמפיסטים" בעבודה בקבוצות
- מחשבות סותרות וחשיבה פרדוקסלית – הכלים השובבים לפתרון בעיות וחשיבה חדשנית
- משוב בווידאו במקום משוב בטקסט – מבטיח לומדים עם תחושות של תמיכה, הערכה ועידוד
- חוששים שהלומדים יינטשו באמצע קורס דיגיטלי? תנו להם הזדמנויות ללמוד עם חברים והם יישארו בפנים
איך נוסיף יצירתיות להוראה
- איך לבנות קמפיין לתהליך למידה?
- איך לתכנן למידה כמו איש שיווק?
- איך מבטיחים תשומת לב בתהליך למידה ארוך?
- 4 טכניקות מהירות להפוך לומדים לפעילים
- כדי לזכור תוכן לימודי צריך לשלוף אותו הרבה פעמים
- 4 זריקות עידוד ומוטיבציה ללומדים מרוחקים
- מה אומרים המחקרים על הומור בתהליכי למידה?
- אנחנו זוכרים יותר אם לימדו אותנו בהתלהבות
- איך לשאול שאלות בזום או בכיתה ולקבל תשובות מכולם?
- שיפור בכותרות השקפים מקפיץ את איכות המצגת כולה
- 4 דרכים להפעיל אינטליגנציה רגשית ב- 5 דקות ראשונות של שיחה
- עיצוב רגשי בתהליכי למידה – לטון הדיבור ולמחוות חיוביות יש השפעה על אפקטיביות הלמידה
- מהו הגודל האידיאלי של קבוצת לומדים ברשת?