טיפוח חדשנות בהוראה
חדשנות בהוראה היא אימוץ שיטות הוראה וטכנולוגיות למידה חדשות לצורך העשרת הוראה ושיפור חווית הלימוד של הסטודנטים.
מטרתה של חדשנות בהוראה לטפח לומד פעיל שהלמידה שלו תהיה משמעותית. מכיוון שזו אינה מטרה חדשה, שכן דובר על כך כבר בראשית המאה הקודמת, במרבית המקרים התרגום העכשווי ללמידה פעילה הוא הטמעת שימוש בתקשוב בהוראה, דהיינו קורסים "מועשרים טכנולוגית". יחד עם זאת, מדובר גם על שיטות הוראה חדשות המדגישות את האינטראקציה מרצה-כיתה, הלמידה השיתופית וכיתה הפוכה. כלומר, דרכי הוראה שאינן הרצאה פרונטלית. בדרכי הוראה אלה ניתן לעשות שימוש בכלים מתוקשבים. אין מדובר על שינוי בתכנים הנלמדים (למעט עדכונם).