טיפוח חדשנות בהוראה

חדשנות בהוראה היא אימוץ שיטות הוראה וטכנולוגיות למידה חדשות לצורך העשרת הוראה ושיפור חווית הלימוד של הסטודנטים.

מטרתה של חדשנות בהוראה לטפח לומד פעיל שהלמידה שלו תהיה משמעותית. מכיוון שזו אינה מטרה חדשה, שכן דובר על כך כבר בראשית המאה הקודמת, במרבית המקרים התרגום העכשווי ללמידה פעילה הוא הטמעת שימוש בתקשוב בהוראה, דהיינו קורסים "מועשרים טכנולוגית". יחד עם זאת, מדובר גם על שיטות הוראה חדשות המדגישות את האינטראקציה מרצה-כיתה, הלמידה השיתופית וכיתה הפוכה. כלומר, דרכי הוראה שאינן הרצאה פרונטלית. בדרכי הוראה אלה ניתן לעשות שימוש בכלים מתוקשבים. אין מדובר על שינוי בתכנים הנלמדים (למעט עדכונם).

 

עוגיות

אתר זה משתמש בעוגיות כדי לשפר את הפונקציונליות של האתר, לספק לך חוויית גלישה טובה יותר ולאפשר לשותפים שלנו לפרסם לך.

מידע המפרט על השימוש בעוגיות באתר זה וכיצד ניתן לדחות אותם, ניתן לצפות במדיניות העוגיות שלנו.

על ידי שימוש באתר זה או לחיצה על "אני מסכים", אתה מסכים לשימוש בעוגיות.