טיפוח חדשנות בהוראה

חדשנות בהוראה היא אימוץ שיטות הוראה וטכנולוגיות למידה חדשות לצורך העשרת הוראה ושיפור חווית הלימוד של הסטודנטים.

מטרתה של חדשנות בהוראה לטפח לומד פעיל שהלמידה שלו תהיה משמעותית. מכיוון שזו אינה מטרה חדשה, שכן דובר על כך כבר בראשית המאה הקודמת, במרבית המקרים התרגום העכשווי ללמידה פעילה הוא הטמעת שימוש בתקשוב בהוראה, דהיינו קורסים "מועשרים טכנולוגית". יחד עם זאת, מדובר גם על שיטות הוראה חדשות המדגישות את האינטראקציה מרצה-כיתה, הלמידה השיתופית וכיתה הפוכה. כלומר, דרכי הוראה שאינן הרצאה פרונטלית. בדרכי הוראה אלה ניתן לעשות שימוש בכלים מתוקשבים. אין מדובר על שינוי בתכנים הנלמדים (למעט עדכונם).

 

Cookies

This website use cookies to improve site functionality, provide you with a better browsing experience, and to enable our partners to advertise to you.

Detailed information on the use of cookies on this Site, and how you can decline them, is provided in our cookie policy.

By using this Site or clicking on "I agree", you consent to the use of cookies.