הערכה
דרכי הערכה
- דרכי הערכה בקורסים אקדמיים
- עקרונות והמלצות בבניית מבחנים רבי-ברֵרה: הקלטת הסדנה | מצגת הסדנה | דוגמה לפתיח מבחן, שאלה ומשוב לבחינה | תקלות נפוצות במבחנים מקוונים ב-moodle | עקרונות והנחיות לכתיבת מבחנים אקדמיים
- בניית מבחנים
- ביצוע מבחן רב-ברירה מקוון ב-moodle
- שימוש במחוונים ב-moodle עבור מטלות ובחינה עם שאלות פתוחות: הוספת מטלה | הקלטה של הסדנה | מצגת הסדנה
- הערכת עמיתים ב-moodle: הוספת פעילות הערכת עמיתים | הקלטה של הסדנה | מצגת הסדנה
- "לקרב" את הלמידה מרחוק
טיפים
טיפ 1: סוף מעשה במחשבה תחילה
במהלך חיבור השאלות התבססו על תוצאות למידה שפרסמתם בסילבוס; החליטו על מספר השאלות, סוג השאלה, רמת כל שאלה (ידע/הכללה/יישום) והניקוד לכל שאלה.
וטיפ קטן בתוך הטיפ: תמיד פתרו את השאלה בעצמכם באופן מלא, בדקו כמה זמן לקח לכם לרשום את התשובה המלאה, ואז תכפילו את הזמן שלקח לכם לפתור אותה בכל פקטור שאתם חושבים שמתאים לסטודנטים שלכם. כך תוכלו להבטיח שניתן יהיה לענות על השאלה בזמן הקצוב. בנוסף כדאי לבדוק שהשאלה פתירה (כלומר, לסטודנט יש את כל הכלים והידע הנדרשים כדי לענות על השאלה).