מיינדפולס נוכחות וחמלה: טיפוח כישורי חוסן בעת משבר
מפגש 1 – "תרגול מיינדפולנס ככלי להפחתת סטרס וחרדה – התנסות אישית וכלים פרקטיים בעבודה עם ילדים ונוער."
בהנחיית ד"ר אסף סטי אל-בר
מפגש זה כלל הסבר על מיינדפלנס כגישה לטיפוח חוסן וכן נגיעה קלה בעבודת מיינדפולנס עם ילדים ונוער, אך התמקד בעיקר בתרגול מעשי.
מפגש 2 – "להיות בעין הסערה במקום בתוך הסערה": כישורי עמידות במצוקה לקידום רווחה נפשית של מורות ומורים בעת משבר".
בהנחיית ד"ר שמרית תלרז כהן
מפגש זה התייחס לאופנים בהם ניתן ליצור איים של שקט פנימי גם במצב של סערה חיצונית, על ידי אסטרטגיות שונות להרגעה עצמית והסחת דעת מיטיבה. נערכו במפגש תרגולים בעזרת שימוש בדמיון, שהינו כלי חזק ויעיל לטיפוח משאבים ופנימיים וחוסן.
מפגש 3 – "חמלה בפעולה – כיצד לבסס נוכחות אמפתית עבור הילדות והילדים?"
בהנחיית פרופ' חן למפרט
במפגש זה ניתנו עצות והנחיות למחנכות, מחנכים, והורים בנושא התנהלות אמפתית בתקופה זו, מפרספקטיבה המושתתת על טיפוח חמלה וקשיבות בקשר הורה ילד. הודגשו עקרונות של תקשורת לא וורבלית, שפת גוף וחשיבותם בטיפוח אמפתיה.