כותר (שם פרסום) - APA 7
- כותר מתייחס לשמות הפרסומים של ספרים, מאמרים, כתבי עת, הרצאות בכנסים ועוד.
- בציטוט מקורות אין להוסיף מירכאות " " סביב שם הפרסום.
- בעברית: שני סגנונות רישום מקובלים לשמות פרסומים על-פי כללי ה – APA 7 ובהתאמה לעברית.
- יש לבחור בסגנון אחד, ולהשתמש בו באופן עקבי לאורך כל העבודה או הפרסום.
רשום שמות פרסומים בעברית על פי הסגנון של APA 7 אשר במקורו מיועד לצטוט פרסומים באנגלית.
או:
יש הנמנעים משימוש בגופן נטוי בעברית, ניתן להשתמש בגופן מודגש כחלופה המותאמת לעברית.
דוגמאות:
Ξ כותר של ספר:
גופן נטוי/מודגש.
Ξ כותר של ספר ערוך:
גופן נטוי/מודגש.
Ξ כותר של פרק (מאמר) בספר ערוך:
גופן רגיל (שם הספר הערוך: גופן נטוי/מודגש).
Ξ כותר מאמר מתוך כתב עת:
גופן רגיל (שם כתב העת: גופן נטוי/מודגש).
Ξ כותר של פרסום באינטרנט:
גופן נטוי/מודגש (שם האתר: גופן רגיל).
Ξ כותר הרצאה בכנס:
גופן נטוי/מודגש (שם הכנס: גופן רגיל).
Ξ כותר בגופן נטוי (Italic):
- שם ספר
- שם ספר ערוך
- שם פרסום באינטרנט
- שם הרצאה בכנס
- שמות תזה ועבודת דוקטור
Ξ כותר בגופן רגיל:
- פרק (מאמר) מתוך ספר ערוך
- מאמר מתוך כתב עת
Ξ מירכאות:
אין להוסיף מירכאות סביב שם הפרסום.
Ξ איות (רישיות – אותיות גדולות/אותיות קטנות):
דוגמאות
Ξ כותר של ספר:
גופן נטוי.
Ξ כותר של ספר ערוך:
גופן נטוי.
Kono, S., Beniwal, A., Baweja, P., & Spracklen, K. (Eds.). (2020). Positive sociology of leisure: Contemporary perspectives. Springer International Publishing AG.
Ξ כותר של פרק (מאמר) מתוך ספר ערוך:
גופן רגיל (הספר הערוך: גופן נטוי).
Baweja, P. (2020). Doodling: A positive creative leisure practice. In S. Kono, A. Beniwal, P. Baweja, & K. Spracklen (Eds.), Positive sociology of leisure: Contemporary perspectives (pp. 333-349). Springer International Publishing AG.
Ξ כותר של מאמר מתוך כתב עת:
גופן רגיל (כתב העת: גופן נטוי)
Aharony, N., Julien, H., & Nadel-Kritz, N. (2020). Survey of information literacy instructional practices in academic libraries. Journal of Librarianship and Information Science, 52(4), 964-971. https://doi.org/10.1177/0961000619891762
הערה: שם כתב העת יוצג בגופן נטוי, כאשר כל מילה משמעותית מופיעה באות גדולה (מלבד מילות יחס, ה' הידיעה וחיבור, אלא אם הן המילה הראשונה בכותר).
Ξ אותיות רישיות (גדולות) בכותרים:
שמות אנשים:
שמות ערים ומקומות גיאוגרפיים:
Hinman, B. (2024). Exploring Mount Everest: The world's highest peak. Curious Fox Books.
שמות ארגונים:
Garsten, C., & Sörbom, A. (2018). Discreet power: How the World Economic Forum shapes market agendas. Stanford University Press.
ראשי תיבות:
Baker, T. J. (2022). The Fall of the FBI: How a once great agency became a threat to democracy. Simon and Schuster.