זהר סיטנר
זהר סיטנר היא בוגרת המדרשה לאמנות (תואר ראשון, 2005; תואר שני, 2010) והשלימה כתיבת תיזה בחינוך באוניברסיטת בן-גוריון (2020). התיזה עסקה באופן שבו דימויים חזותיים משקפים ומעצבים תפיסות חינוכיות. כיום היא כותבת דוקטורט בנושא מקומם של החינוך לאמנות והתרבות החזותית בפדגוגיה רלוונטית תרבות, עם דגש על בתי ספר דו-לשוניים בישראל. מלמדת קורסים העוסקים בחינוך לאמנות במדרשה – פקולטה לאמנויות ובפקולטה לחינוך במכללה האקדמית בית ברל, מלווה את ההתנסויות המעשיות כמדריכה פדגוגית ומרכזת את תחום ההדרכה הפדגוגית במדרשה.
מאמרה "טפטוף תרבותי עדין: השתקפות של תפיסות רב-תרבותיות בעיצוב מרחב הלמידה בגן דו-לשוני" פורסם בשנת 2020 וזיכה אותה בפרס המחלקה לחינוך לשנת תש"פ באוניברסיטת בן-גוריון.
זהר סטינר על תפיסת ההוראה שלה:
תפיסתי החינוכית, הבאה לידי ביטוי גם בהוראה וגם במחקר ובכתיבה, רואה בחינוך לאמנות כלי המשלב אקטיביזם ואופטימיות, להשפעה ולשינוי חברתי ופוליטי. אני מאמינה שאמנות יכולה לעודד מעורבות חברתית, לתת מקום לשונות תרבותית ולנקודות מבט מגוונות ולעורר חשיבה מורכבת, ביקורתית ויצירתית. בעיני, חינוך לאמנות הוא מרחב המאפשר לדמיין עתיד חדש ודרכים לפעול להגשמתו.