יאסר סנדוקה, ד"ר
מרצה לחינוך מיוחד
חינוך מיוחד וליקויי למידה
- נכויות שכליות
- הפרעות קשב וריכוז
- תכנון תוכניות לימודים
- Kakounda-Muallem, H., Hijazi, Y., & Sanduka, Y(2023 ) Differences in cultural identity, consolidation of the self-concept, and degree of religiosity among Arab preservice teachers from East Jerusalem. Social Justic in Multicultural settings: International Perspectives, Cambridge.
- Nissim, M., & Sanduka Y. (2021) Effects of Aquatic Therapy on Pain in Children with Profound Intellectual and Multiple Disabilities – A Prospective Observational Study. Creative Education, 12.
- Nissim, M., Ido, O., Sanduka, Y., Shmerling, C., & Ariel, N. (2022). In relation to the relationship: teachers of pupils with multiple disabilities and parents following the COVID-19 pandemic. European Journal of Special Needs Education, 1-15
- קאקונדה –מועלם, ה', חגאזי, י' וסנדוקה, י' (2020). הזהות התרבותית וגיבוש מושג ״העצמי״ ותחושת הקוהרנטיות האישית: סטודנטים ערבים במכללה האקדמית לחינוך ע"ש דוד ילין. בתוך א' פאול-בנימין, ור' ריינגולד (עורכים), מרחבים משותפים במערכת החינוך ובאקדמיה.(עמ' 266-250). תל אביב: מכון מופת.
אבחון לקויות למידה