יסמין מנסור-עדואן, ד"ר
מרצה ומדריכה פדגוגית בחוג לחינוך בגיל הרך, המכון הערבי לחינוך.
- אוריינות והתפתחות קריאה
- התפתחות שפה (מדוברת וכתובה) בילדות
- הבנת הנשמע והנקרא בבית הספר היסודי
- התערבויות שפה וקריאה בילדים
- לקות שפה התפתחותית בילדים
- הבנת הנשמע והנקרא בגיל הרך
- התפתחות קריאה בגיל הרך
- חינוך לתינוקות ופעוטות בגילאי 3-0
- הכשרה מעשית – דידקטיקה ופדגוגיה לגילאי 6-5
- Cohen-Mimran, R., Adwan-Mansour, J., & Sapir, S. (2013). The effect of morphological complexity on verbal working memory: results from Arabic speaking children. Journal of psycholinguistic Research. 42: 239-253. https://doi.org/10.1007/s10936-012-9200-z
- Adwan-Mansour, J., & Bitan, T. (2017). The effect of stimulus variability on learning and generalization of reading in a novel script. Journal of Speech, Language, and Hearing Research, 60(10), 2840-2851. https://doi.org/10.1044/2017_JSLHR-L-16-0293
- Mansour-Adwan, J., Asadi, I. A., & Khateb, A. (2020). Phonological task comparability in Arabic and relation to reading: a longitudinal assessment in kindergarten and first grade. Reading and Writing, 33(8), 2121-2151. https://doi.org/10.1007/s11145-020-10032-6
- Mansour-Adwan, J., Khateb, A., Shalhoub-Awwad, Y., & Cohen-Mimran, R. (2022). The Different Linguistic profiles in Arabic Speaking Kindergarteners and relation to Emergent Literacy. Journal of Reading and Writing, 1-27. https://doi.org/10.1007/s11145-022-10400-4
- Mansour-Adwan, J., Khateb, A., Shalhoub-Awwad, Y., & Cohen-Mimran, R. (2023). Reading in kindergarten Arabic-speaking children with low linguistic skills: A longitudinal study. Journal of Applied Psycholinguistics, 44(2), 265-291. https://doi.org/10.1017/S014271642300019X
- התפתחות נרטיבית בגיל הרך
- רכיבים קוגניטיביים של משימות שפה ומודעות פונולוגית
- השוואת משימות שפה