יעל קסנר ברוך, ד"ר
- מרצה
- מדריכה פדגוגית
- חוקרת
- הגיל הרך
- הוראת המדעית
- סקרנות וסקרנות מדעית
- מדעי המוח וחינוך
- למידה רגשית-חברתית
- מעשה ההוראה בגן
- התנסות גן
- הילד הסקרן: חוויה, חקר וגילוי בגן
- התפתחות המוח: סוגיות חינוכיות
- פסיכולוגיה התפתחותית
- Kesner, Y., Zohar, J., Merenlender, A., Gispan, I., Shalit, F. and Yadid, G. (2009). WFS1 gene as a putative biomarker for development of post-traumatic syndrome in an animal model. Molecular Psychiatry, 14(1):86-94
- Gabis, L., Raz, R. And Kesner-Baruch, Y. (2010). Paternal age in autism spectrum disorders and ADHD. Pediatric Neurology, 43(4):300-302
- Gabis, V.L. *, Kesner Baruch, Y. *, Yokel, A. and Raz, R. (2011). Psychiatric and autistic comorbidity in fragile X syndrome across ages. Journal of Child Neurology, 26(8):940-948
- Spektor-Levy, O.*, Kesner Baruch, Y. * and Mevarech, Z. (2013). Science and scientific curiosity in pre-school – The teacher's point of view. Journal of Science Education, 35(13): 2226-2253
- Kesner Baruch, Y., Spektor-Levy, O. and Mashal, N. (2014). Pre-schoolers' verbal and behavioral responses as indicators of attitudes and scientific curiosity. International Journal of Science and Mathematics Education, 14(1), 125-148
הערכת תכנית רגשית-חברתית לטיפוח אקלים גן מיטבי – "הכח לפרוח"