וורוד ג'יוסי, ד"ר
- ראש המכון האקדמי הערבי לחינוך
- ראשת מסלול על יסודי במעון הערבי
- חברת הנהלה במכון האקדמי הערבי
- חברת מועצת הפקולטה לחינוך
- חברת ועדת העריכה לכתב העת האקדמי "אלחסאד"
- חינוך
- חינוך לשלום ולחיים משותפים
- רב תרבותיות
- יחסי מיעוט-רוב במערכת החינוך
- פרקטיקום בתכנון לימודים והערכה (תואר שני)
- יסודות בתכנון והערכת הלמידה (תואר ראשון)
- החינוך הערבי בישראל בעידן הגלובליזציה (תואר שני)
- סמינריון – סוגיות ודילמות בחינוך (תואר ראשון)
פאול, א' וג'יוסי, ו' (2017). בית הספר הדו לשוני –האמנם אי של שוויון בחברה אי-שוויונית? עיונים בחינוך עיונים בחינוך, 15,16, 116 – 146.
جيوسي، و' (2011). إعادة تحسين مواقف الطلاب الفلسطينيّين واليهود المشتركين في برامج التربية للسلام بواسطة إرشاد النظراء. الحصاد 1، بيت بيرل. (ص 101-133).
ג'יוסי, ו' (2011). שיקום עמדות תלמידים פלסטינים ויהודים משתתפי תכניות חינוך לשלום ע"י הנחיית עמיתים. אלחסאד 1 ,בית ברל. (עמ' )101-133.
אבו עסבה, ח', ג'יוסי, ו' וצבר בן-יהושע, נ' (2011). זהותם של בני נוער פלסטינים אזרחי ישראל, מידת הזדהותם עם המדינה ועם התרבות היהודית וההשתמעויות למערכת החינוך. דפים, 52 . (עמ' 11 – 45).
פרקים בספרים
ג'יוסי ו', ביקרמן, צ' (2020). הבחירה במרחב של הרוב. בתוך א' פאול-בנימין ור' רינגולד (עורכים), מרחבים משותפים. תל אביב' מכון מופ"ת.
נייר עמדה
דוחות מחקר
מירו יפה א', דהאן א', ותד ע', צימרמן ו', וג'יוסי ו' (2020). סיפורי הצלחה בקליטה מיטבית של מורים חדשים במערכת החינוך- דו"ח מחקר. המכללה האקדמית בית ברל.
ג'יוסי, ו', מחאג'נה, ס', וותד, ו' (2018). תפיסות ועמדות של פרחי ההוראה במכון האקדמי הערבי כלפי ההכשרה בדגם P.D.Sותרומתן לידע ולמיומנויות הפדגוגיות שלהם – דו"ח מחקר. המרכז לחקר השפה, החברה והתרבות הערבית. המכללה האקדמית בית ברל.
הדר, ל', מרקוביץ, ד', גרינברג, ל' וגיוסי, ו' (2013). תפיסת תהליך ההכשרה להוראה במכללה האקדמית בית ברל לעיצוב זיהותם המקצועית של בוגרי המכללה בארבעה מסלולי – דו"ח מחקר. המכללה האקדמית בית ברל.
פאול, א', ג'יוסי, ו' ומרקפלד י' (2010). הערכת ביה"ס יד ביד לחנוך דו לשוני בירושלים ע"ש מקס ריין – דו"ח מחקר. המכללה האקדמית בית ברל.