Wisam Bishara, Dr.
- Concentration of practical experience / P.D.S system at the Arab Academic Institute of Education
- Concentrating workshops for a new teacher and a mentored teacher at the Arab Academic Institute for Education
- Concentration of a career center at the Arab Academic Institute of Education
- Scientific education
- Teacher training
- Internship workshop
- Practical experience and didactics – scientific education
- Tutoring teachers and mentors phase one
- Bioresearch combined with extracurricular learning
- בשארה, ו’ (2022). שיפור הישגי תלמידים במדעים בחטיבת הביניים באמצעות קידום של מספר סכמות חשיבה גבוהות. חיבור לשם קבלת תואר דוקטור לפילוסופיה, ת”א: אוניברסיטת ת”א.
- בשארה, ו’ ובבאי ר’ (2022). שיפור הישגי תלמידים בחברה הערבית. בתוך אמל ג’מאל. על אירוח והיענות: מגמות בתנאי קיום האזרחים הפלסטינים בישראל (עמ’ 159- 179). מכון וולטר ליבך לחקר הדו-קיום היהודי-ערבי, הפקולטה לחינוך למדעי החברה ע”ש גרשון גורדון – אוניברסיטת ת”א.
- בשארה, ו’ (2018, 21 בינואר). שיפור הישגי תלמידים במדעים בכיתה ז’ באמצעות קידום שתי סכמות חשיבה מתקדמות: סכמת החשיבה המופשטת וסכמת בידוד ובקרת משתנים. הכנס ה-4 למדעי הלמידה בישראל (עמ’ 75-85). אוניברסיטת תל אביב.
- בשארה, ו’ (2022, 25 ביולי). שיפור הישגי תלמידים במדעים בחטיבת הביניים באמצעות קידום של מספר סכמות חשיבה גבוהות. הכנס ה-7 מדעי הלמידה בישראל (עמ’ 98-110). אוניברסיטת בן גוריון בנגב.
- Bishara, W. & Babai, R. (in preparation). The effect of promoting the abstract thinking scheme on achievements of seventh graders in the particle model of matter. Journal of Science Education and Technology.
- Professional development for new teachers and mentors teachers