ויסאם בשארה, ד"ר
- ריכוז התנסות מעשית/מערך P.D.S במכון האקדמי הערבי לחינוך
- ריכוז סדנאות מורה חדש ומורה חונך ומלווה במכון האקדמי הערבי לחינוך
- ריכוז מרכז קריירה במכון האקדמי הערבי לחינוך
- חינוך מדעי
- הכשרת מורים
- סדנת סטאז'
- התנסות מעשית ודידקטיקה – מדעי הטבע
- ביוחקר בשילוב למידה חוץ כיתתית
- מורים חונכים ומלווים שלב א'
- בשארה, ו' (2022). שיפור הישגי תלמידים במדעים בחטיבת הביניים באמצעות קידום של מספר סכמות חשיבה גבוהות. חיבור לשם קבלת תואר דוקטור לפילוסופיה, ת"א: אוניברסיטת ת"א.
- בשארה, ו' ובבאי ר' (2022). שיפור הישגי תלמידים בחברה הערבית. בתוך אמל ג'מאל. על אירוח והיענות: מגמות בתנאי קיום האזרחים הפלסטינים בישראל (עמ' 159- 179). מכון וולטר ליבך לחקר הדו-קיום היהודי-ערבי, הפקולטה לחינוך למדעי החברה ע"ש גרשון גורדון – אוניברסיטת ת"א.
- בשארה, ו' (2018, 21 בינואר). שיפור הישגי תלמידים במדעים בכיתה ז' באמצעות קידום שתי סכמות חשיבה מתקדמות: סכמת החשיבה המופשטת וסכמת בידוד ובקרת משתנים. הכנס ה-4 למדעי הלמידה בישראל (עמ' 75-85). אוניברסיטת תל אביב.
- בשארה, ו' (2022, 25 ביולי). שיפור הישגי תלמידים במדעים בחטיבת הביניים באמצעות קידום של מספר סכמות חשיבה גבוהות. הכנס ה-7 מדעי הלמידה בישראל (עמ' 98-110). אוניברסיטת בן גוריון בנגב.
- Bishara, W. & Babai, R. (in preparation). The effect of promoting the abstract thinking scheme on achievements of seventh graders in the particle model of matter. Journal of Science Education and Technology.
- פיתוח מקצועי למורים מתחילים, חונכים ומלווים