מואניס טיבי, ד"ר
- פיתוח מודלים להוראה ולמידה בסביבה מקוונת
- חקירת ההשפעה של טכנולוגיות מידע על ההוראה, הלמידה בקרב סטודנטים ועל החברה בכלל
- פיתוח תכניות לימוד במדעי המחשב לצעירים
- בנייה ועיצוב אתרי אינטרנט
- מבוא לבסיס נתונים
- תכנות בסביבת אינטרנט
- תיכנות לוגי
- כלים חוויתיים ללימוד תכנות
- סמינריון אקדמי – מדעי מחשב
-
Tibi, M.H. (2018). Computer Science Students’ Attitudes towards the Use of Structured and Unstructured Discussion Forums in Fully Online Courses. Online Learning Consortium -OLJ 22(1), 93-106. doi:10.24059/olj.v22i1.995
-
Tibi, M. H. (2017). Computer Science Online Learning: The Impact of Structured Discussion Forums. Scholars' Press. Printed by Schaltungsdienst Lange o.H.G., Berlin. ISBN: 978-3-639-71731-0.
-
Asad, K., Tibi, M.H. & Raiyn, J. (2016). Primary School Pupils’ Attitudes toward Learning Programming through Visual Interactive Environments. World Journal of Education, 6(5), 20-26.
-
Tibi, M. H. (2016). Essential Components in Structuring Asynchronous Discussion Forums. TOJDE – The Turkish Online Journal of Distance Education, 17(2), 88-97.
-
Tibi, M. H. (2015). Improving Collaborative Skills by Computer Science Students through Structured Discussion Forums. Journal of Technologies in Education, 10 (3-4), 27-41.
- הוראה ולמידה מקוונת
- פיתוח אתרי תוכן
- השפעת ה- ICT על החינוך והחברה
- מדעי המחשב לצעירים