שלומית לנגבוים, ד"ר
כתבי עת שפיטים
- לנגבוים, ש' (2009). השינויים בתקנות מאה שערים כביטוי להתפתחות השכונה בשנים 1995-1874, מחקרי יהודה ושומרון, י"ח, עמ' 269-251.
- לנגבוים, ש' (2013). ועדי המושבות ותרומתם להתפתחות מושבות העלייה הראשונה 1882–1918 , קתדרה 147, עמ' 80-41.
- לנגבוים, ש' (2015). הכשרת סטודנטים להוראה: מזעור קשיים בהדרכה בשדה. אופקים בגאוגרפיה, 87, עמ' 77-55.
פרקים בספרים שפיטים
- . Kark, R & Langboim, S. (2010). Mission and identity formation among the people of Palestine: the case of the Jewish population, Friedrich Norbert, Kaminsky Uwe & Loffler Roland (edt.), The Social Dimension of Christian Missions in the Middle East, Missionsgeschichtliches Archiv,16, Stuttgart, pp.101-119.
- לנגבוים, ש' (2021). חונכות בשל"ח וידיעת הארץ – מאפיינים, הצלחות ואתגרים. שץ-אופנהיימר, א' (עורכת). חונכות – תיאוריה מחקר ומעשה. תל אביב: רסלינג, עמ' 141 – 173.
- לנגבוים, ש' (2001). ברכבת וברגל, סיורים לימודיים במישור החוף הצפוני ובכרמל, משרד החינוך, מינהל חברה ונוער, ירושלים.
- לנגבוים, ש' (2004). מאה שערים וסביבתה. אריאל, 163.
- לנגבוים, ש' (2007). ברכבת וברגל, סיורים ברכבת במרכז הארץ ובדרומה, משרד החינוך, מינהל חברה ונוער, ירושלים.
- לנגבוים, ש' (2007). מקראה לחידון מקומי וארצי במלאת מאה שנים להולדתו של אברהם שטרן – ’יאיר’, תל-אביב: משרד הבטחון ההוצאה לאור.
- לנגבוים, ש' (2007). מקראה לחידון מקומי וארצי במלאת מאה שנים להולדתו של אברהם שטרן – ’יאיר’, תל-אביב: משרד הבטחון ההוצאה לאור.
- לנגבוים ש' רוזנברג, א' וגרינברג, צ' (2012), י"א באדר גיבורי המחרשה והשלח, על סדר היום, 114, משרד החינוך מינהל חברה ונוער.
- לנגבוים, ש' (2013). יום השדה המשימתי, הצלחות ואתגרים, היש"מ ככלי חינוכי ערכי בעיני מורים חדשים לשל"ח וידיעת הארץ, הטיול ככלי חינוכי 2. עמ' 72-61.
- לנגבוים, ש' (2014). עזריה אלון 2014-1918, וחסון הוא כאלונים, על סדר היום, 123 ה'. משרד החינוך מינהל חברה ונוער.
- לנגבוים, ש' גוטמן ס' (2016). מדינת ישראל תהא פתוחה לעלייה יהודית ולקיבוץ גלויות, על סדר היום, 140, משרד החינוך מינהל חברה ונוער.
- לנגבוים, ש' (2018).למידה שיתופית בסיורי של"ח בעיני המורים החדשים. הטיול ככלי חינוכי ערכי 7. של"ח וידיעת הארץ ואוניברסיטת תל אביב. עמ' 103 – 116.