רינת מיכאל, ד"ר
- ראש התוכנית לתואר שני בלקויות למידה: הערכה והתערבות חינוכית
- מרצה בכירה במסלול לחינוך מיוחד ובתכנית לתואר שני בלקויות למידה
- התפתחות חברתית-רגשית של תלמידים כבדי שמיעה וחירשים
- התפתחות קריירה של תלמידים ובוגרים עם וללא מוגבלויות
- איכות חיים של תלמידים ובוגרים עם מוגבלויות
- אסטרטגיות הוראת תלמידים עם לקות שפה, חירשים וכבדי שמיעה
- התנסות בהוראת תלמידים עם לקות שפה, חירשים וכבדי שמיעה
- חקירה ותכנון עתיד של תלמידים עם לקויות למידה
- סביבה לימודית לשילוב והכלה
- Michael, R., Attias, J., & Raveh, E. (2019). Cochlear implantation and social-emotional functioning of children with hearing loss. Journal of Deaf Studies and Deaf Education, 24(1) 25-31. https://doi.org/10.1093/deafed/eny034
- Michael, R. (2019). Career self-efficacy and family influence among youth with different hearing status. Journal of Deaf Studies and Deaf Education, 24(3), 307-316. https://doi.org/10.1093/deafed/enz010
- Michael, R., Ran, G., & Cinamon, R. G. (2024). Thinking about the future: Perceived barriers and supports among Israeli young adults with physical disabilities. Rehabilitation Counseling Bulletin, 67(3) 237-250. https://doi.org/10.1177/00343552221124564
- Michael, R., Zakai-Mashiach, M., & Shavit, P. (2024). Future career expectations of college students – The contribution of disability status, self-advocacy, self-efficacy, and support. European Journal of Special Needs Education. https://doi.org/10.1080/08856257.2024.2323251