אשרת גזל, ד"ר
- oshrat.gazal@beitberl.ac.il
- 09-7420833
- מכון טלי
- שפה ולקויות שפה
- לקויות למידה
- הבנת הנקרא וקשיים בתחום זה
- הפרעות קשב ותפקודים ניהוליים
- קשיים ברכישת אוריינות
- תהליכים תקינים ולקויים ברכישת אוריינות
- מבוא לאודיולוגיה חינוכית
- שפה של ילדים עם לקויות שמיעה ושפה
- חרשים וכבדי שמיעה – היבטים קוגניטיביים, חברתיים ורגשיים
- Orit Gilor and Oshrat Gazal (Submitted). The KEEP Model: Understanding the Multi-Component Nature of Reading Comprehension. Journal of Educational Psychology
- Rachel Giora, Oshrat Gazal, Idit Goldstein, Ofer Fein and Argyris Stringaris. (2012). Salience and Context: Interpretation of Metaphorical and Literal Language by Young Adults Diagnosed with Asperger's Syndrome. Metaphor and Symbol, Vol 27, 22-54.
- אשרת גזל ואורית גילור (בהכנה). שאלון דֶלֶ"ת – שאלון תפיסות עצמיות של הקורא אודות תהליכים קוגניטיביים בסיסיים וגבוהים בהבנת הנקרא.
- אשרת גזל ואורית גילור (בהכנה). שאלון מֶתֶ"ג – שאלון תפיסות עצמיות של הקורא אודות ההיבטים הרגשיים בקריאה.
- עריכה מדעית לספר: אסתר גולדברג (2021). "ADHD – להבין ולהיות מובן". אמציה ספרים.
- אורית גילור, אשרת גזל, שרה זדונאיסקי-ארליך ואריאלה הלווינג-דניאל (2020). מה יש פה להבין?: על תפיסת פרחי הוראה את תהליך הבנת הנקרא. כתב עת 'דפים'.
- אורית גילור ואשרת גזל (2019). מודל 'גג' – מודל יישומי לתיאור תהליך הבנת הנקרא, ד"ש-ברשת, 38, 91-59.
- נאוה כהן ואשרת גזל. (2010). הכשרה מקצועית לאנשים עם לקות שמיעה. שיקום – בטאון עמותת חומש. גליון 22.