אורית לרר כנפו, ד"ר
- דקאנית הסטודנטים
- ראש היחידה ללימודי חרדים
- שיפור איכות ההוראה
- נוער בסיכון
- הפעלה והנחיית קבוצות
- ניהול וחינוך כיתה
- הדרכה – תהליך לפיתוח מקצועי של עובדים
- מבוא לשיטות התערבות לנוער במצוקה
- יחסי הורים מורים
- לרר כנפו א., דהן א., שורצקי ח. (2020). אירועי משמעת בכיתה מנקדות מבטם של הסטודנטים להוראה. מניתוק לשילוב, 21, 103-122.
- לרר כנפו א., זילביגר ר., סיטקוב ר., (2005), קבוצות מדע פעיל (קמ"פ) – לנוער מנותק ונוער בסיכון. מניתוק לשילוב, 13.
- Lehrer-Knafo, O. (2019). How to improve the quality of teaching in higher education? The application of the feedback conversation for the effectiveness of interpersonal communication. EDUKACJA Quarterly, 149(2).
- Lehrer kanfo O. (2017) The Effectiveness of Interpersonal Communication on the Quality of Teaching in Higher Education. Theoretical and Empirical Aspects of Economics, Management and Finance, ed. Bialowas S., DSE PUEB, Poznan
- הנגשת השכלה לאוכלוסיות ייחודיות
- מניעת נשירה ושימור סטודנטים
- עבודה חינוכית טיפולית