נטע בר-יוסף פז, ד"ר
מרצה בתוכנית לתואר שני M.Ed בחינוך, מיינדפולנס ולמידה חברתית-רגשית
פדגוגיה מתבוננת, ספרות, חינוך סביבתי.
- מינדפולנס וחמלה עצמית-מושגי יסוד ופרקטיקה
- פרקטיקום: דידקטיקה של הוראת מיינדפולנס ולמידה חברתית-רגשית
- בר יוסף-פז, נ'. (2025). "אקופואטיקה עברית עכשווית: בין התבוננות בטבע הקיים לקינה על ההולך ונעלם." מכאן: כתב עת לחקר הספרות והתרבות היהודית והישראלית.
- ניישטט, ל', ובר יוסף-פז, נ', (עורכות). (2022). פדגוגיה מתבוננת ותיקון עולם. תל אביב: הקיבוץ המאוחד ומכון מופת.
- Baryosef-Paz, N. and Gan, D. (2024). “Sustainability, Literature and Art in Various Spaces: “Between the Trees and the Non-trees”. Cultivating Future-Oriented Learners: Polyphonic Education in a Changing World. Editors: Y. Yondler, N. Avissar and D. Weiss. Springer Nature Switzerland AG.
- Baryosef-Paz, N., & Assaf, N. (2023). “A Word for Nature”: A Reflection on a Contemplative Teacher-Training Course in the Desert. Journal of Contemplative and Holistic Education, 1(1), 7
- Baryosef-Paz, N. (2022).“Trash, White Trash’ and ‘Wasted Humans’: Racial and Environmental (In) Justice in Tristan Egolf’s Lord of the Barnyard.” Critique: Studies in Contemporary Fiction, 1-11.
- Bar Yosef-Paz, N. (2018). “Hebrew Dystopias: from National Catastrophes to Ecological Disasters.” Israel Studies Review: “New Perspectives on Israel at 70, 33.2, 66- 84.
הכשרת מורים לספרות, הוראת אנגלית כאמצעי ללמידת תחום עניין (English as a Mode of Instruction), למידה חוץ-כיתתית, פדגוגיה הוליסטית.