נג'ואן סעאדה, ד"ר
- תיאוריות ביקורתיות בחינוך
- חינוך רב-תרבותי
- חינוך לאזרחות
- חינוך דתי (אסלאמי)
- סוציולוגיה של החינוך
- פילוסופיה של החינוך
- חינוך לערכים בחברה רב-תרבותית
- שיטות מחקר איכותניות
- סוגיות בחינוך לדמוקרטיה רב-תרבותית
- אתגרי החינוך בעידן הפוסטמודרני
- מסורת ושינוי בתכנון לימודים
- קורס לקידום חברה משותפת
- סמינר חקר ההוראה והשבחתה
- Saada, N. (2013). Teachers’ perspectives of citizenship education in Islamic schools in Michigan. Theory & Research in Social Education, 41(2), 247-273
- Saada, N. (2013). Critical reflections on values education for Arab students in Israel. Al-Hasad, 3, 73-94. (Arabic).
- Saada, N. (2018). The theology of Islamic education from Salafi and liberal perspectives. Religious Education, 113 (4), 406-418 DOI: 10.1080/00344087.2018.1450607
- Saada, N., & Gross, Z. (2019). The experiences of Arab teachers in Jewish schools in Israel. Teaching and Teacher Education, 79, 198-207
- Saada, N. (2015). Retheorizing critical and reflective religious education in public schools. The International Journal of Religion and Spirituality in Society,5 (4), 97-108
- Saada, N. (2017). Schooling, othering, and the cultivation of Muslim students’ religious and civic identities. Journal of Religious Education, 64 (3), 179-195
- חינוך לערכים בחברה הערבית ובהכשרת מורים
- חינוך אסלאמי ביקורתי
- חינוך בחברות פוסט-קולוניאליות
- חינוך לאזרחות בחברה משוסעת
- פדגוגיה ביקורתית