מיה שלום, ד"ר
- הדרכה פדגוגית
- מנחת סמינריון
- מנחת סטאז'
- למידה רב גילית
- נוירופדגוגיה
- נרטיב וזיכרון לטווח קצר וארוך
- ארגז כלים
- סמינריון
- סטאז'
- נוירופדגוגיה
- לוצאטו, א' ושלום, מ' (2021). נוירו-מיתוסים. לקסי קיי, 16, עמ' 33-30.
- שלום, מ' ולוצאטו, א' (2022). למידה רב-גילית. לקסי קיי, 18, 30-26.
- שלום, מ' ולוצאטו, א' (2022). נוירוני-מראה. לקסי קיי, 18, 35-31.
- Shalom, M., Luria, E., and Chojak, M. (2022). True or False? The effect of neuromyths on education in Israel. Current Research in Psychology and Behavioral Science, 3: 1066
- Luria, E., Shalom, M., & Levy, D. A. (2021). Cognitive neuroscience perspectives on motivation and learning: revisiting delf‐determination theory. Mind, Brain, and Education, 15(1), 5-17.