לורי גרינברגר, ד"ר
מרצה, חוקרת בכירה, מדריכת פרקטיקום
- הכשרה אקדמית בייעוץ חינוכי
- יהודים וערבים באקדמיה
- עמדות כלפי אנשים עם לקויות ומוגבלויות: עמדות של סגל אקדמי, תלמידים, הורים
- טיפול וייעוץ פרטני ומשפחתי
- סדנת הדרכה לסטאז'
- הכנה לתפקוד מקצועי בשדה: שילוב בין תיאוריה לפרקטיקה בייעוץ החינוכי
- יעוץ למשפחה,
- מיומנויות עבודה בצוות בין מקצועי
- סדנה להכנת פרויקט גמר יישומי
- הריאיון המסייע וייעוץ פרטני
- מבוא לייעוץ חינוכי
- סמינריון משפחתו של הילד עם הצרכים המיוחדים
- מבוא לפסיכולוגיה
- סדנת מיומנויות מתקדמות בייעוץ (ליועצים בפועל)
גרינברגר, ל. (2002). תפיסת אבות ואימהות את מיקוד השליטה של ילדם עם ליקויי הלמידה. סחי"ש – סוגיות בחינוך מיוחד ובשיקום, 17 (1), 67-74.
גרינברגר, ל. ובן בשט, ו. (2009). תפיסת דימוי עצמי, דימוי גוף, פעילות גופנית ותזונה בקרב מתבגרות. בתנועה – כתב עת למדעי החינוך הגופני והספורט, ט (2) , 217-239.
Shimoni, A. & Greenberger, L. (2014). School counselors deliver information about school counseling and their work: What professional message is conveyed? Professional School Counseling, 18 (1), 15-27
הנני בעלת תואר שלישי (Ph.D) בפסיכולוגיה התפתחותית, תואר שני (M.A) בייעוץ חינוכי וחינוך מיוחד. פסיכותרפיסטית בגישה אנליטית יונגיאנית ומוסמכת לטיפול משפחתי וזוגי. בעלת ניסיון במחקר, הדרכה וטיפול בארץ ובארה"ב. במשך כ-15 שנה עבדתי במגוון תפקידים במשרד החינוך בשרות הפסיכולוגי תחילה כיועצת ובהמשך בהדרכה בשרות הפסיכולוגי ייעוצי ובטיפול בבתי ספר יהודים ובבית ספר יהודי-ערבי. כמו כן עבדתי במחלקה פסיכיאטרית פתוחה, במרכז לטיפול במשפחה ובמרכז טיפולי של משרד החינוך.
כיום מרצה בכירה וחוקרת בלימודי התואר השני בייעוץ חינוכי ובלימודי מחקר והערכה במכללה האקדמית בית ברל. בעבר שימשתי כמדריכה קלינית בעבודה פרטנית עם משפחות בסמינר הקיבוצים.
תחומי המחקר והעניין שלי משלבים בין חינוך מיוחד לייעוץ חינוכי ומתמקדים בעמדות כלפי אוכלוסיות מוחלשות (בעיקר נכויות ולקויות) ושילובן וכן בהכשרה אקדמית בלימודי ייעוץ חינוכי של יהודים וערבים הלומדים בכתה אחת. מחקרי עוסקים בהיבטים שונים של הכשרה לצד התפתחות מקצועית ופסיכותרפיה.