אילנה פאול-בנימין, ד"ר
חינוך לרב תרבותיות: אתגרים ומודלים אפשריים - מדיניות חינוכית בקידום חיים משותפים
- יחסי גומלין בין קבוצות מיעוט בחברה הישראלית
החברה הישראלית: מרחבים וזהויות - החברה הישראלית בין ריבוי תרבויות לרב תרבותיות
- שיטות מחקר איכותניות למתקדמים
- הנחיית סטודנטים בכתיבת עבודת גמר ותזה
- מחקר פעולה
- פאול בנימין אילנה וחאג' יחיא קוסאי (התקבל לפרסום, ינואר 2018) חינוך לרב-תרבותיות באקדמיה: מדיון דיאלוגי לפרקטיקה שוויונית – מחקר פעולה, דפים
- פאול-בנימין אילנה ואלפרט ברכה (2016). שילוב שיטות לשינוי חברתי: כוח, שוויון ורגישות תרבותית בחקר תכניות עם קבוצות מוחלשות. בתוך: נעמה צבר-בן יהושע (עורכת) מסורות וזרמים במחקר האיכותני. תל אביב: הוצאת מכון מופ"ת, עמ' 286-263.
- Paul-Binyamin. I. & Reingold, R. (2014). Multiculturalism in teacher education institutes – The relationship between formulated official policies and grassroots initiatives. Teaching and Teacher Education, 42, pp. 47-57
- Ilana Paul-Binyamin & Wurud Jayusi (2018). The Bilingual School – An Educational Model for Civic Equality in a Divided Society, Intercultural Education. https://doi.org/10.1080/14675986.2018.1438370
- Bracha Alpert, Ilana Paul Binyamin (2018). Mixed methods research and its role in social and educational change, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
- Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia 7 (2017). ISSN 2083-7276
- DOI 10.24917/20837276.7.2
- עריכת ספר: פאול-בנימין, א' וריינגולד ר'. מרחבים משותפים ומרחבים נפרדים במערכת החינוך ובאקדמיה, הוצאת מכון מופת.