עינת קליידר-טסלר, ד"ר
מרצה ומדריכה פדגוגית
- מודלים קוגניטיביים ורגשיים בהבנת הנקרא
- ויסות עצמי והערכה עצמית בלמידה
- סוגי משוב היעילים לקידום תהליכי הלמידה
- אימונים ממוחשבים לקידום הבנת הנקרא וכיול
- התאמת ההוראה של תחומי תוכן לתלמידים עם ליקויי למידה
- תורת ההוראה בחינוך מיוחד
- סדנה להוראת תלמידים מתקשים בקריאה
Katzir, T., Markovich, V., Tesler, E., & Shany. M. (2018). Self-regulation and reading comprehension: self-perceptions, self-evaluations and effective strategies for intervention. Submitted for publication in Meltzer, L. (Ed.). (2016). Executive function in education: From theory to practice 2nd Edition. Guilford Press.
- אבחון וטיפול בלקויי למידה
- פיתוח תכניות התערבות אקדמיים בתחום שפה ואוריינות
- חברה בוועד המנהל של אגודת אגד"ל – האגודה הישראלית של מומחים ללקויות למידה
קישור למרכז למידה טיפול רב תחומי שבבעלותי וניהולי : https://www.teslercenter.co.il