עינת קליידר-טסלר, ד"ר
מודלים קוגניטיביים ורגשיים בהבנת הנקרא - ויסות עצמי והערכה עצמית בלמידה
- סוגי משוב היעילים לקידום תהליכי הלמידה
- אימונים ממוחשבים לקידום הבנת הנקרא וכיול
- התאמת ההוראה של תחומי תוכן לתלמידים עם ליקויי למידה
- תורת ההוראה בחינוך מיוחד
- סדנה להוראת תלמידים מתקשים בקריאה
אבחון וטיפול בלקויי למידה - פיתוח תכניות התערבות אקדמיים בתחום שפה ואוריינות
- חברה בוועד המנהל של אגודת אגד"ל – האגודה הישראלית של מומחים ללקויות למידה