אפרת בנג'ו, ד"ר
- מחוננות, מחוננות עם תווית כפולה
- סוגיות הקשורות בהתפתחות הילד ותפקודו בזרם החינוך הרגיל והחינוך המיוחד
- תפקודים רגשיים וחברתיים של ילדים בתקופות שגרה ומשבר
- קשב ותפקודים ניהוליים
- גישות מתווכות בהוראה
- מחקר בשדה החינוך
- למזג את הקצוות
- התפתחות המשחק והתנועה בגיל הרך
- בנג'ו, א' (2024). סוגיות שקשורות במוגבלויות בגיל הרך. בתוך: א' גרינבנק, ג' אגם-בן ארצי, וא' בנג'ו (עורכות). סליל החיים – תחנות בחייהם של אנשים עם מוגבלות (עמ' 36-23). המכללה האקדמית גבעת ושינגטון.
- בנג'ו, א' ובדיר ר' (2024). מעורבות הורים וטיב הקשר עם הגננת בתקופת הקורונה: מחקר משווה בין החברה היהודית והחברה הערבית בישראל. ג'אמעה, 25(1), 138-113.
- בנג'ו, א' (2020). "מתחת ללקות מסתתר ילד עם יכולות גבוהות" קשיים של מורים לתלמידים עם תווית כפולה – מחוננות עם לקות למידה או עם הפרעת קשב, ריכוז והיפראקטיביות ((ADHD. מחקרי גבעה:שנתון המכללה האקדמית לחינוך גבעת ושינגטון, כרך ז', 252-229.
- Bengio, E., Margaliot, A., Saar-Hyams, R., & Benakovic, K. (2021). Two Centers for the Gifted, One Moon – The Program. International Journal for Talent Development and Creativity, 9 (2), 143-156.
- Tzuriel, D., Bengio, E., & Kashy-Rosenbaum, G. (2011). Cognitive Modifiability, Emotional–Motivational Factors, and Behavioral Characteristics Among Gifted Versus Nongifted ChildrenEmotional–Motivational Factors, and Behavioral Characteristics Among Gifted Versus Nongifted Children. Journal of Cognitive Education and Psychology, 10 (3), 279-253.