דפנה שחר ימס, ד"ר

  • עמדות, תפיסות ופרקטיקות הוראה של מורים המלמדים תלמידים דו-לשוניים
  • תפקודי שפה ואוריינות בקרב תלמידים דו-לשוניים
  • קריאה וכתיבה תקינה ולקויה
  • כתיב כמנגנון ללימוד עצמי
עוגיות

אתר זה משתמש בעוגיות כדי לשפר את הפונקציונליות של האתר, לספק לך חוויית גלישה טובה יותר ולאפשר לשותפים שלנו לפרסם לך.

מידע המפרט על השימוש בעוגיות באתר זה וכיצד ניתן לדחות אותם, ניתן לצפות במדיניות העוגיות שלנו.

על ידי שימוש באתר זה או לחיצה על "אני מסכים", אתה מסכים לשימוש בעוגיות.