דפנה שחר ימס, ד"ר
- עמדות, תפיסות ופרקטיקות הוראה של מורים המלמדים תלמידים דו-לשוניים
- תפקודי שפה ואוריינות בקרב תלמידים דו-לשוניים
- קריאה וכתיבה תקינה ולקויה
- כתיב כמנגנון ללימוד עצמי
- קריאה וכתיבה: התפתחות תקינה ולקויה
- קריאה – מיפוי והתערבות
- היבטים תרבותיים, חברתיים ומשפחתיים של למידה ולקויות למידה
- התאמת ההוראה של תחומי תוכן לתלמידים עם לקויות למידה
- רכישת הקריאה והכתיבה והוראתה בכיתות א-ב
- שונויות בין לומדים
- הוראת מדעים לתלמידים לקויי למידה
- Shahar-Yames & Share (2008). Spelling as a self-teaching mechanism in orthographic learning. Journal Research in Reading, 31, 22-39.
- Shahar-Yames & Prior (2017). Reading development in upper elementary language minority readers of Hebrew: The specific challenge of fluency. Reading and Writing, 30(5), 1065-1087.
- Shahar-Yames, Eviatar & Prior (2018). Separability of lexical and morphological knowledge: Evidence from language minority children. Frontiers in Psychology, 9, 163.
- Shahar-Yames & Prior (2018). The challenge and the opportunity of lexical inferencing in language minority students. Reading and Writing, 31(5), 1109-1132.
- שחר-ימס, ד., משלי, ת., פריאור, ע. (2022). יכולות שפתיות ואורייניות של תלמידים דו־לשוניים בישראל: סקירה מחקרית והשלכות חינוכיות. אוריינות ושפה, 9, 1-19.
- כלי הערכה בקריאה וכתיבה
- אבחון לקויות למידה