דנה צורי ברוט, ד"ר
- דיסקלקוליה ולקויות למידה מתמטיות
- קוגניציה נומרית
- היבטים מוחיים והתפתחותיים של לקויות קריאה ומתמטיקה
- נוירופסיכולוגיה קוגניטיבית של לקויות למידה
- סמינריון: למה ילדים כל כך מתקשים במתמטיקה? חישוב, שפה, קשב וכל מה שביניהם.
- מיפוי והתערבות במערך כיתתי ופרטני בתחום המתמטיקה.
- *Ozernov-Palchik, O., *Sury, D., Turesky, T. K., Yu, X., & Gaab, N. (2021). Longitudinal changes in brain activation underlying reading fluency. bioRxiv.
- Jossinger, S., Sares, A., Zislis, A., Sury, D., Gracco, V., & Ben-Shachar, M. (2022). White matter correlates of sensorimotor synchronization in persistent developmental stuttering. Journal of Communication Disorders, 95, 106169.
- Sury, D. & Rubinsten, 0. (2019). Children automatically process numerical ordinality: Evidence from an 'ordinal Stroop' task. Cognitive Development, 52, 100812
- Huber, S., Sury, D., Moeller, K., Rubinsten, 0., & Nuerk, H. C. (2015). A general number-to space mapping deficit in developmental dyscalculia. Research in developmental disabilities, 43, 32-42
- Rubinsten, 0. Sury, D. Lavro, D. & Berger, A. (2013). Processing ordinality and quantity: An ERP evidence for separate mechanisms. Brain and Cognition 82, 201-212
- Sury, D. & Rubinsten, 0. (2012). Ordinal processing in numerical and non-numerical information. In: Molfese, D., Breznitz, Z., Berninger, V., & Rubinsten, 0. editors. Reading, writing, mathematics and the developing brain: Listening to many voices. Springer, Dordrecht.
- Rubinsten, 0. & Sury, D. (2011). Processing ordinality and quantity: the case of developmental dyscalculia. PLoS ONE 6(9), doi: 10.1371/journal.pone.0024079