חיית שחם, ד"ר
- ראש היחידה להכשרת מורים ומחנכים (החל מ 2020)
- ראש המרכז להוראת המתמטיקה (2012 – 2019)
- ראש מסלול יסודי (2014 – 2020)
- מרכזת אקדמיה-כיתה מכללתית
- מתאמת תכנית חיים משותפים בפקולטה לחינוך
הכשרת פרחי הוראה - דידקטיקה של הוראת מתמטיקה
- הדרכה פדגוגית
- פילוסופיה של החינוך
- מתודיקה של הוראת המתמטיקה
- הוראת חשבון א-ב
- הוראה מכוונת לפרט
- מתמטיקה בחיי יום יום
- הוראה ולמידה בבית הספר היסודי
- דהן, א', שחם, ח' ושורצקי, ח' (בדפוס)( 2019) . המתמחה בהוראה בשנתו הראשונה מנקודת מבט רפלקטיבית . רב גוונים.
- שחם , ח' , גולמן, א' (2018) .קופסאות בריחה מתמטיות : תלמידים נלהבים בשיעור מתמטיקה – חלומה של מערכת החינוך. מספר חזק , גיליון מספר 29 , יולי.
- נתן-יולזרי, ש', שחם ח', וג' כדורי (2017). צעדים ראשונים בשילוב רשתות חברתיות בהוראת התנ"ך – בחינת התנסות לאור הגישה הקונקטיביסטית. זמן חינוך. גליון 3. עמ' 89 – 115.
- שחם, ח' ושורצקי, ח' (2016). פיתוח יצירתיות ומצוינות בגן הילדים. זמן החינוך – כתב עת לעיון ומחקר בחינוך, 2, 77- 96.
- שחם, ח' ושורצקי, ח' (2016). חשיבה יצירתית במתמטיקה: עידודה וטיפוחה באמצעות פעילויות מגוונות. עלון דע-גן, 9. 98- 105
- Shaham., H. (2013). The riddle as learning and educational tool. Creative Education, 4(6), 388-395.
- Shaham, H., & Levenberg, I. (2013) . The mathematical field tripe. International Journal of Learning & Development, 3(5), 53-55.
Levenberg, I., & Shaham, H. (2014). Formulation of word problems in geometry by gifted pupils. Journal for the Education of the Young Scientist and Giftedness (JEYSG), 2(2), 28-40. - Shaham, H., & Sofer, S. (2014). Attitudes of gifted and talented pupils towards learning experiences and teaching methods at an enrichment center. International Journal of Learning and Development, 4(1), 132-145.
- Shaham, H. (2018). Individual Instruction as Catalyst in the Transformation of Teaching. Chlidren and Teenagers, 1(1).
DOI: http://dx.doi.org/10.22158/ct.v1n1p1 - Sarid, A., Haj-Yehia, K., Shacham, H. & Rigbi, A. (2019). Investigating the motivation to choose teaching as a career among Arab and Jewish teacher‐trainees. In Godel-Gaßner, R., Rémon, C., Frick, R., & Kreuzer, T. (Eds.), Der Faktor 'Geschlecht' als Thema in Forschung und Lehre )pp. 253-274). Ludwigsburger Hochschulschriften: Schneider Verlag Hohengehren
- R.Zviel-Girshin, A. Lurie, H.Shaham ,( (2020 "Robotics as a tool to enhance technological thinking in early childhood" accepted at Journal of Science Education and Technology (JOST)
חיים משותפים – לימוד משותף בין תרבויות - תכנית הכשרה של המאטיץ בחינוך יסודי
- שילוב הטכנולוגיה בחינוך