בר זוהר-שי, ד"ר
קוגניציה נומרית - דיסקלקוליה
- נוירופדגוגיה
ליקויי חשבון - שיטות התערבות וטיפול בקשיים בחשבון
- נוירופסיכולוגיה קוגניטיבית לחינוך המיוחד
- תיאוריות של אבחון והערכה ופסיכומטריקה
- Zohar-Shai, B., Tzelgov, J., Karni, A., & Rubinsten, O. (2017). It does exsit! A left-to-right SNARC effect among native Hebrew speakers. Journal of Experimental Psychology: Human Perception and Performance 43(4), 719-728.
- Tzelgov, J.*, Zohar-Shai, B.*, & Nuerk, H. C. (2013). On defining quantifying and measuring the SNARC effect. Frontiers in Psychology, 4, doi: 10.3389/fpsyg.2013.00302
- Tzelgov, J. *, Zohar-Shai, B.*, Labovich, T., Goldman, R., Ben Simon, A., & Rubinsten, O. (2017). Young adults with developmental dyscalculia do represent and process number magnitude. ISBN: 978-965-502-205-6.
קידום החיבור בין המדע הנוירוקוגניטיבי לבין החינוך, ובאופן ספציפי יישום את הידע המחקרי בתחום הנוירוקוגניטיבי בהוראה במטרה להשביח את ההוראה.