אסף (סטי) אל-בר, ד"ר
- רכז ההכשרה המעשית בתוכנית לתואר שני בחינוך, מיינדפולנס ולמידה חברתית רגשית.
- איש חינוך, מדיטציה ופילוסופיה: מתרגל ומלמד מיינדפולנס מאז 1997 ושהה תקופות ארוכות במרכזי תרגול בארץ ובחו"ל.
- מתמחה בהכשרה ובפיתוח מקצועי של אנשי ונשות חינוך בתחום החברתי-רגשי תוך דגש על מיומנות של קשיבות, נוכחות, קבלה וחמלה. במחקריו הוא מציג גישה חינוכית שמבוססת על עקרונות הקשיבות והחמלה ומצמיח מתוכם פדגוגיה דיאלוגית.
- סטי היה המנהל האקדמי של 'פסיכו-דהרמה', אחד ממייסדי 'נלנדה' ומורה בעמותת 'תובנה'.
פדגוגיה דיאלוגית, תיאוריה ביקורתית, הגות ומדיטציה בודהיסטית; חמלה וקבלה רדיקלית.
- ארגז, א., פדרמן, א. ואל-בר, א.ס., רפלקציה, מיינדפולנס וחקר עצמי בהכשרת מורים, בתוך: ארז ואבישר (עורכים), מיינדפולנס ולמידה חברתית-רגשית בהכשרת מורים, ת"א: מופ"ת, 2022, עמ' 104-124.
- אל-בר, א.ס. וארבל, ק., על טיבה של התמרת התודעה בבודהיזם (הקדמה), בתוך: רגשות מחשבות ותודעה בעיניים בודהיסטיות, תל-אביב: הוצאת הספרים של בודהיזם בישראל, 2021.
- אל-בר, א.ס., חמלה רדיקלית לקראת פדגוגיה דיאלוגית בודהיסטית – עבודת דוקטורט, האוניברסיטה העברית בירושלים, בהנחיית פרופ' יונתן כהן וד"ר יוחנן גרינשפון, 2020.
- אל-בר, א.ס. וארבל, ק., מה לימד הבודהה? בתוך: ארבל, ק., דברי הבודהה, ת"א: ההוצאה לאור של אוניברסיטת תל-אביב, 2016. עמ' 341- 409.
- אל-בר, א, שלם שאינו מושלם – על המורה כמתרגל רוחני, בתוך: לתפוס את הרוח, הד החינוך, כרך צ' גיליון 03, ת"א: הסתדרות המורים בישראל, פבר' 2016.
- 'אי-נחת, חמלה והתמרה – חקירה של הדרך הבודהיסטית כתפיסה חינוכית – תוך דיאלוג עם הגותו הקיומית של אלבר קאמי', תזה ל- MA בהנחיית: פרופ' אבנר בן-עמוס (החוג החינוך); פרופ' יעקב רז (ביה"ס לפילוסופיה), אוניברסיטת ת"א, 2008.