אריאל שריד, ד"ר
ראש התכנית לתואר שני בניהול וארגון מערכות חינוך
- מנהיגות חינוכית
- צדק חברתי
- פילוסופיה ותיאוריה חינוכית
- חינוך דיאלוגי
- סמינריון: ניהול וצדק חברתי
- מנהיגות טרנספורמטיבית לקידום אזרחות לקיימות (יחד עם ד"ר דפנה גולדמן)
- פרקטיקום תואר שני במנהל חינוך
- פילוסופיה של החינוך
- Sarid, A. (2020). The radical critique of culture and social justice educational leadership. International Journal of Leadership in Education. https://doi.org/10.1080/13603124.2020.1717000
- Sarid, A. (2019). Social justice dilemmas: A multidimensional framework of social justice educational leadership. Leadership and Policy in Schools, https://doi.org/10.1080/15700763.2019.1631856
- Sarid, A. (2017). A theory of education. Cambridge Journal of Education, 48 (4), 479-494.
- Sarid, A. (2017). Rethinking the modernist curriculum with Habermas’s concept of self-critical appropriation, Journal of Curriculum Studies, 49 (4), 456-475.
- Sarid, A. (2017). Self-critical appropriation: An assessment of Bauman’s view of education in liquid modernity. Educational Philosophy and Theory, 49 (5), 462-472.
- Sarid, A. (2016). Integrating leadership constructs into the Schwartz value-scale: methodological implications for research, Journal of Leadership Studies, 10 (1), 8-17.
- Sarid, A. (2012). Systematic Thinking on Dialogical Education. Educational Philosophy and Theory. 44 (9), 926-941.
- אתיקה במחקר – חבר ועדת אתיקה מוסדית
- מצוינות בהוראה
- דילמות אתיות בחינוך