ענת משה, ד"ר
ראש המסלול והחוג לחינוך מיוחד
- שילוב תלמידים עם צרכים מיוחדים במערכת החינוכית הרגילה, היבטים מערכתיים ויישומם בתחומים לימודיים חברתיים ורגשיים
- תפיסות ועמדות כלפי שילוב במסגרת הכשרת מורים בחינוך הרגיל ובחינוך המיוחד
- התפתחות מקצועית של פרחי הוראה בשלב ההכשרה וכניסתם למערכת החינוך
- הכשרות ייחודיות להוראה כמענה לחוסרי מורים בשדה החינוכי
- סוגיות מתקדמות בלקויות למידה
- סוגיות בחינוך משלב
- גישות מערכתיות בחינוך המיוחד
- חקר ההוראה בחינוך המיוחד
- אסטרטגיות הוראה לתלמידים עם לקויות למידה
- אבישר, ג' משה, ע' וליכט, פ' (2013). "אלה ערכי היסוד של מדינה דמוקרטית שוויונית": תפיסות של קובעי מדיניות במשרד החינוך באשר לשילובם של תלמידים עם צרכים מיוחדים בחינוך הכללי. בתוך: ג' אבישר וש' רייטר (עורכות), שילובים: מהלכה למעשה. חיפה: אחוה. 25-49.
- Moshe, A (2013). Teaching reading strategies: Mediation for transcendence as a tool for students’ acquisition and internalization. Education of Socially Disadvantage Pupils Across Europe. Masaryk University
- Moshe, A (2017). Inclusion Assistants in General Education Settings – A Model for In-service Training. Universal Journal of Educational Research, 5, 209 – 216
- Moshe,A , Licht,P. (2016). The Inclusion Assistant: Who Is She Supposed to Be? An Exploratory Study. Universal Journal of Educational Research, 4, 2795 – 2805
- Moshe A., Raz S., Shavit P., Avisar G. (2016). "Writing a reflective report is like listening to your thoughts and your feelings": How student teachers with learning disabilities use reflection to enhance learning through inquiry. In: B. pete and A. Szplit(Edit) Student Teachers Learning Through Inquiry: International Perspective (p.207-226). Publisher: Wydawinctwo Attyka, Krakov
- Shavit,P, Moshe,A. (2019). The contribution of reflective thinking to the
- professional development of pre-service teachers. Journal: Reflective Practice (CREP)Article ID: CREP 1642190
מומחית תחום לקויות למידה, אחראית על שילובם של ילדים עם צרכים מיוחדים במערכת החינוך הרגילה, בניית תכניות לימודים ושילוב אישיות, הדרכת צוותי מורים וסייעות משלבות. הנחייה וליווי של מורות בשנת הסטאז', תכנון ובניית מערך קשרי מערכת החינוך הורים.