ענת בן שבת, ד"ר
- ראש החוג והמסלול לגיל הרך
- מרצה
- מדריכה פדגוגית
- מנחת חממות סטאז' וגננות מתחילות
- חוקרת
- ניצני אוריינות בגיל הרך
- הספר הדיגיטלי והשפעתו על התפתחות ההבנה והשפה בגיל הרך
- שימוש מושכל בטכנולוגיה בחינוך לגיל הרך
- גילי לידה עד 3
- תכניות ייחודיות להכשרת עובדי הוראה
- מעשה ההוראה בגן – דידקטיקה
- תפקידה של הגננת בעולם משתנה
- עיצוב הסביבה החינוכית בגן
- הכרת מסגרות חינוכיות לגילי לידה עד 6
- יוזמות חינוכיות בגני הילדים
- יסודות בתכנון והערכת הלמידה בגן
• Korat, O., Levin, I., Ben Shabat, A., Shneor, D., & Bukobza, L. (2014). Dynamic versus static dictionary with and without printed focal words in e-book reading as facilitator for word learning. Reading Research Quarterly, 49, 371-386. doi: 10.1002/rrq.78
• Segal-Drori, O., Ben Shabat, A. (2021). Preschoolers’ views on integration of digital technologies. Journal of Childhood, Education & Society, 2, 29-42. https://doi.org/10.37291/2717638X.20212172
• בן שבת, ע' וקורת, ע' (2024). מוזיקת רקע והרחבת תוכן הסיפור בספר הדיגיטלי כמקדמי היכולת לאחזר את הסיפור בקרב ילדי גן. חוקרים @ הגיל הרך, 21, 134-83.
• Ben Shabat, A., Korat, O. (2024). Background Music and Content Expansion in e-Book as Support for Story Comprehension for Israeli Pre-schoolers. Chidren and Media (in press)
• משה, ע., בן שבת, ע., חסון, ס. (2024). תחושת המסוגלות של סטודנטים בתכנית מרוכזת להסבת אקדמאים להוראה. דפים (בשיפוט)
- עבודה עם הורי התלמידים במערכת החינוך
- חינוך בצל משבר