שרה זדונאיסקי ארליך, ד"ר
- חקר משתנים אשר מנבאים איכות טקסט כתוב בקרב ילדים בבית הספר היסודי
- שיח עמיתים ושיח חינוכי מונחה גננת
- עמדות של פרחי הוראה בהוראת הבנת הנקרא
- עמודת אנשי טיפול בנושא של אוריינות לשונית בקרב אוכלוסיות שמראות התפתחות לא אופיינית
- רכישת שפת אם
- התפתחות אופיינית ולא אופיינית של שפה
- אוריינות לשונית בשפת אם (התפתחות פשה מאוחרת)
- הנחיית של עבודות גמר
- הנחייה בסדנאות קריאה לתלמידים מתקשים
- Zadunaisky Ehrlich, S. and Blum-Kulka, S. (2010). Peer talk as a 'double opportunity space': The case of argumentative discourse. Discourse & Society, 21, 1-23.
- Zadunaisky Ehrlich, S. (2011). Argumentative discourse of kindergarten children: Features of peer talk and children-teacher talk. Journal of Research in Childhood Education, 25, 248 – 267.
- Zadunaisky Ehrlich, S. and Blum kulka, S. (2014). "Now I said that Danny becomes Danny again". A multifaceted view of peer argumentative discourse in kindergarten children. In A. Cekaite, S., Blum-Kulka, V. Aukrust and E. Teubal (Eds). Children’s peer discourse and peer learning in first and second language, pp.23-41. Cambridge University Press.
- Zadunaisky Ehrlich, S. (2017). Acts of distancing in conversational arguments in children's peer talk. Learning, Culture and Social interaction, 14, 12-23.
- Zadunaisky Ehrlich, S. (2019). Paradigmatic literacy features in children’s argumentation in peer talk. Journal of Early Childhood Literacy, 19(2), 224-251.
- Stavans, A., Seroussi, B., & Zadunaisky Ehrlich, S. (2019). Literacy-Related Abilities’ Effects on Argumentative Text Quality Structure. Journal of Literacy Research, 51(3), 315-335.
- Zadunaisky Ehrlich, S., Stavans, A., Seroussi, B. (accepted). Predictors of spelling errors in expository texts written by Hebrew-speaking elementary school children. Revista Infancia, Educación y Aprendizaje.
מרצה ומפתחת חומרים בפרטייקט "סיפור לתמיד" בתחום של אוריינות הבית והמפשחה ביישובים נחלשים בישראל (מטעם האוניברסיטה העברית) - מרצה ומפתחת חומרים בפרוייקט "קשר" – להקניית שפה לילדים לקויי שמעה (תוכנית אב טיפוס לעבודה בשפה ותקשורת בחינוך המיוחד) מטעם אוניברסיטת תל אביב ומשרד החינוך
- התפתחות שפה ותקושורת מלידה עד 3
- הערכה וטיפול בילדים ובוגרים בהתפתחות לא אופיינית של שפה
- Emergent literacy in young children: Shared reading as a space for the development of dialogue and literacy skills. Project: Assisting Better Communication (ABC) project coordinated by Ilia State University and funded by European Commission under the scheme of ERASMUS + Capacity Building in the Field of Higher Education (CBHE).