סמסטר ב' – שיטות מחקר כמותי – שיעור אסינכרוני, ד"ר גלית אהרון
- טיפול קבוצתי ממוקד נושא עם מבוגרים, באמצעות גשטאלט ואמנות, טלי עמיעד מילשטיין
- עבודה עם מתבגרים בטיפול באמנות והדרכת הורים, ד״ר גל אברמובסקי
הלימודים בתוכנית משלבים ידע תיאורטי מתקדם בפסיכותרפיה פסיכודינמית לזרמיה וביטוייה בטיפול באמצעות אמנות – אמנות חזותית, בתיאוריות טיפול קצרות טווח וביטוין בטיפול באמצעות אמנות – אמנות חזותית, בהרחבת ידיעותיהם של המטפלים המנוסים בעבודה עם מבוגרים, הורים, מתבגרים, הגיל השלישי ואוטיסטים – באמצעות אמנות, תוך הקניית כלי ניתוח יישומיים-אמנותיים באינטגרציה כשפת הטיפול באמנות חזותית. הלימודים יעמיקו את ידיעותיהם כקלינאים בעלי יכולת עבודה בשטח במוסדות שונים, ויציידו אותם ב"ארגז כלים" חדשני הנשען על ידע ועל מיומנויות הטיפול השונות.
מטרת העל של התוכנית היא להרחיב למטפלים הוותיקים את תחומי הידע בשפת הטיפול באמנות, בפסיכותרפיה באמנות ובחומרים.
התוכנית מהווה כר פורה להמשך צמיחת ה"אני המקצועי" של המטפלים הוותיקים תוך כדי קידום התפתחות התרומה הייחודית של הטיפול באמצעות אמנויות – אמנות חזותית בארץ.
סמסטר ב' – שיטות מחקר כמותי – שיעור אסינכרוני, ד"ר גלית אהרון
משך הלימודים למטפלים מנוסים – שנה אחת! (13 ש"ש הנלמדים במשך שני סמסטרים + קורסים מרוכזים + קורס מקוון).
סמסטר א'
This website use cookies to improve site functionality, provide you with a better browsing experience, and to enable our partners to advertise to you.
Detailed information on the use of cookies on this Site, and how you can decline them, is provided in our cookie policy.
By using this Site or clicking on "I agree", you consent to the use of cookies.