תואר שני M.Ed בחינוך, מיינדפולנס ולמידה חברתית-רגשית

מתוך כוונה להוביל את החינוך בישראל, אנו, במכללה האקדמית בית ברל, עושים את מירב המאמצים לזהות תופעות חברתיות מתפתחות ומגמות חדשות כלל-עולמיות, על בסיסן נבנות תוכניות ודרכי פעולה שתומכות בשליחותנו – להכשיר את דור המחנכות והמחנכים הבא של ישראל.
אנו גאים להיות המוסד הראשון – והיחיד בישראל, אשר קיבל את אישור המל"ג לפתוח תכנית לימודים חדשנית ומרתקת לתואר שני (.M.Ed) ב"חינוך, מיינדפולנס ולמידה חברתית-רגשית."

נעים להכיר, תואר שני בחינוך, מיינדפולנס ולמידה חברתית-רגשית

מיינדפולנס, למידה חברתית-רגשית ואמפתיה הם תחומי דעת מגובי תיאוריה ומחקר-מדעי, אך ההוראה שלהם חייבת להתבסס על מורות ומורים המגלמים מיומנויות אלו באישיותם, בנוכחותם ובאופן שבו הם פועלים.
מעבר להעמקה בבסיס הפילוסופי והיכרות עם עולם המושגים והמחקר המדעי, התוכנית מושתתת על הזמנה לתהליך חינוכי-אישי בקרב המשתתפות והמשתתפים, על בסיס התנסות ותרגול.
הנחתנו היא שתהליך זה יעניק למחנכים ומחנכות הבנה טובה יותר את נפש חניכיהם/ן, יעשיר את עבודת ההוראה ויחזק את הביטחון ביכולת להשפיע באופן מיטבי. התהליך גם יאפשר למשתתפות ומשתתפי התוכנית למצב את עצמם כדמויות משמעותיות מול התלמידים והתלמידות ולפעול באופן שמעניק להן/ם תחושה של ערך ומשמעות.
עמידה בדרישות התוכנית מקנה תואר שני (.M.Ed), בחינוך, מיינדפולנס ולמידה חברתית רגשית; ומאפשרת גם תעודת הנחייה במסגרות חינוך.

מי המרצים והמרצות שעומדים ללוות אותי?

הלימודים בתכנית יתבססו על ליווי צמוד של מרצות ומרצים מהשורה הראשונה, בעלות ובעלי ידע נרחב וניסיון של שנים רבות בתרגול, מחקר והוראת מיינדפולנס, למידה רגשית-חברתית ואמפתיה.
צוות ההוראה והתרגול ילווה אתכם ואתכן באופן אישי – מכיתת הלימוד, דרך הנחייה אישית ועד למפגש שלכן/ם עם החניכים/ות.

תשובות לכל השאלות...

רוצה ללמוד אצלנו?

מתקבלים בעלי תואר ראשון בממוצע 80 ומעלה (85 בחלק המחקרי).

מידע נוסף על תנאי הקבלה ומלגות תוכלו למצוא כאן:

החלטת? קדימה להירשם!

Cookies

This website use cookies to improve site functionality, provide you with a better browsing experience, and to enable our partners to advertise to you.

Detailed information on the use of cookies on this Site, and how you can decline them, is provided in our cookie policy.

By using this Site or clicking on "I agree", you consent to the use of cookies.