המסלול לבית הספר העל-יסודי

נעים להכיר, מסלול לימודי הוראה לבית הספר העל-יסודי

תוכנית הלימודים במסלול לבית הספר העל-יסודי במכללה האקדמית בית ברל מבוססת על תשתית אקדמית, ערכית וחברתית שמטרתה לטפח מורים משכילים, רגישים ומעורבים, ולהכשיר אותם להיות מורים מובילים במקצועות הלימוד השונים בחטיבת הביניים ובחטיבה העליונה כגון מקרא ותרבות ישראל, ספרות עברית וכללית, היסטוריה, מדעי החברה ואזרחות, לשון עברית, לימודי ארץ ישראל וגיאוגרפיה – אדם וסביבה, לימודי סביבה וחקלאות, מתמטיקה (חד חוגי).

זהו מסלול ייחודי המותאם באופן אישי לצרכי כל סטודנט וסטודנטית ומשלב בין קורסים תיאורטיים להתנסות מעשית. ההכשרה להוראה מאפשרת התמחויות מגוונות ומתרחשת בבתי ספר ייחודיים, בליווי מורים בכירים, מדריכים מנוסים ומובילים אקדמאים בעלי רוח חדשנית אשר מעניקים דוגמה למודלים פדגוגיים חדשניים וממנפים את רעיונות הסטודנטים, במטרה לפתח יצירתיות ויזמות אישית וחברתית. כל זאת, תוך הטמעת טכנולוגיות מתקדמות והתנסות בסימולציות רבות ומגוונות כהכנה להתמודדות עם אתגרים אמיתיים בחיי המורה.

בתום הלימודים, יוצאים הסטודנטים עם ארגז כלים ומיומנויות הנחוצות לעבודה השוטפת, עם אופק תעסוקתי מובטח ויציב כמחנכים מקצועיים בעל קרקע חינוכית עשירה לתקשורת מצמיחה ולתווך העולם שמחוץ לכותלי המערכות החינוכיות.

רותי רוזנשטרום, ד"רראש המסלול לבית הספר העל-יסודי

התלמידים של היום חריפים, טכנולוגיים, חשופים ומודעים יותר מפעם. עם כל ההערכה למורים ולשיטות הלימוד שחווית בצעירותך, יש בך את ההבנה שדברים צריכים להשתנות. אם יש בך גם את התשוקה לשנות אותם, המסלול להוראה לבית הספר העל-יסודי ילמד אותך איך ויכשיר אותך להיות דמות משמעותית וגשר של הדור החדש לעולם שלא מפסיק להתחדש.

מי המרצים והמרצות שעומדים ללוות אותי?

סגל המסלול מורכב ממרצות ומרצים מקצועיים, מנוסים, קשובים, רגישים ומכילים, המתעדכנים בהתאם לרוח וצורכי הזמן החינוכי. ביניהם:

תשובות לכל השאלות...

רוצה ללמוד אצלנו?

מתקבלים בעלי תעודת בגרות בממוצע 87 ומעלה.

מתקבלים גם בני ובנות 30 ומעלה ללא תעודת בגרות, לאחר השתתפות בתוכנית ההכנה שלנו.

מידע נוסף על תנאי הקבלה ומלגות תוכלו למצוא כאן:

החלטת? קדימה להירשם!

Cookies

This website use cookies to improve site functionality, provide you with a better browsing experience, and to enable our partners to advertise to you.

Detailed information on the use of cookies on this Site, and how you can decline them, is provided in our cookie policy.

By using this Site or clicking on "I agree", you consent to the use of cookies.